Verzending en levertijd

Samenwerking met koeriersdienst

Voor de verzending van de borrel- en geschenkpakketten maken wij gebruik van de diensten van een landelijke koeriersbedrijf.

Bezorgtermijn
Wij adviseren uw pakketten door ons ruim op tijd te versturen (2 à 3 dagen vooraf), gezien de enorme drukte van de bezorging van pakketten in het algemeen, lukt het vaak niet om de volgende dag te leveren.
Borrel- en geschenkpakket is niet verantwoordelijk voor het niet tijdig afleveren door de koeriersdienst.

Individuele bezorging of op één adres
De borrel- en geschenkpakketten worden per stuk, per post of koerier naar de ontvanger verstuurd. Het is ook mogelijk alle pakketten op één centrale locatie te laten bezorgen.

Kosten
Voor het versturen van brievenbuspakketten binnen Nederland berekenen wij € 4,25 + € 0,40 handling- en administratiefee per pakket, exclusief BTW. Voor het versturen van postpakketten binnen Nederland berekenen wij € 6,95 + € 0,60 handling- en administratiefee per pakket, exclusief BTW. Voor andere landen hanteren wij het tarief van de koeriersdienst + 10% handling- en administratiefee. Voor het bezorgen op een centraal verzameladres berekenen wij de palletprijs van de koeriersdienst + 10% handling- en administratiefee. Adres-etiket
Alle pakketten worden voorzien van een adres-etiket (7 x 3,5 cm). Het pakket is voorzien van jullie eigen retouradres. Adressen dienen altijd op ons adressen-Excelsheet te worden aangeleverd, in verband met de geautomatiseerde verwerking. Adressen worden 1 op 1 gebruikt. In het geautomatiseerde proces vindt geen controle plaats op de juistheid van adressen. 

Track and trace
Alle Borrel- en geschenkpakketten worden verzonden met een track & trace systeem. Wil je tussentijds weten waar een box of pakket zich bevindt? Neem dan contact op met onze sales afdeling. Zij kunnen aan de hand van het adres, huisnummer en postcode, de Borrel- en geschenkpakket traceren.

Niet thuis
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan wordt het Borrel- en geschenkpakket ,indien mogelijk afgegeven bij de buren. De geadresseerde krijgt dan een melding in zijn/haar brievenbus. Mocht het afgeven bij de buren niet mogelijk zijn, dan zal de koeriersdienst het pakket de dag erna nogmaals aanbieden. Is de geadresseerde dan weer niet thuis, dan wordt het pakket afgegeven bij een post-afhaallocatie. Wordt het Borrel- en geschenkpakket daar niet opgehaald, dan wordt deze retour gestuurd. Borrel- en geschenkpakket kan niet verantwoordelijk worden gehouden, mocht een pakket dat volgens de koeriersdienst afgegeven is bij de buren, niet terug te vinden zijn.

Retourzendingen
Alle Borrel- en geschenkpakketten worden voorzien van een retouradres. Kosten voor retourzendingen zijn voor de opdrachtgever. Op verzoek kunnen wij terug gekomen pakketten opnieuw versturen. In dat geval worden opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht. Betreft het een retourzending vanwege een kapot product of een beschadiging tijdens de postbezorging, dan zijn de retourkosten voor Borrel- en geschenkpakket. Tevens zorgen wij er dan voor dat de ontvanger een nieuw product of volledige Borrel- en of geschenkpakket krijgt toegestuurd.

 

X