Garantie en klachten

Garantie
Helaas komt het wel eens voor dat een product tijdens transport of normaal gebruik kapot gaat. Je kunt dan gewoon aanspraak maken op garantie. We vragen je om contact met ons op te nemen zodat we tot een goede oplossing kunnen komen. We verzoeken je om binnen de wettelijke garantietermijn na constatering van het gebrek hierover bij ons melding te maken en/of te retourneren. Als het gebrek binnen de garantie valt, en daar gaan we wel van uit, zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging van het product.
Wij zullen alles doen voor een tevreden klanten. Ieder conflict kan verholpen worden zonder tot een officiële klachtprocedure over te gaan zoals hieronder besproken. Uiteraard heb je wel de mogelijkheid om een officiële klacht te melden bij de daarvoor in het leven geroepen organisaties.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@borrelengeschenk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

X